1990
A vállalat Mega Project Villamosenergia-ipari Mérnökiroda néven megalakul.
Kezdeti tevékenység:
Dízel áramfejlesztők szabályzó-vezérlő rendszereinek tervezése – üzembe helyezése.
1991
Első vízerőmű vezérlőrendszer - Marmora erőmű, Kanada.
1992
STARO-ETA forgógépes szünetmentes rendszerek - Paksi Atomerőmű 1.-4. blokk
1993
Űrtávközlési Állomás komplex üzemű dízelgenerátor vezérlés - Taliándörögd
STARO-ETA forgógépes szünetmentes rendszerek - Bohunice Atomerőmű, Szlovákia
1994
Komplex villamos energia felügyelet – Magyar Telekom
Első kapcsolt hő-villamos erőmű (blokkfűtőerőmű) vezérlés, Ózdi fűtőmű
1995
Első mozdonyvezérlő rendszer A25 típusú dízel-villamos mozdonyon – TVK Tiszaújváros
Komplex villamos energia felügyelet - Erzsébet kórház, Budapest
1996
A cég elnyeri jelenlegi formáját Mega Techno Kft. néven.
Rekuperációs vízturbina vezérlő rendszer - Vértesi Erőmű
Első motorvezérlő rendszer M47 típusú dízel-hidraulikus mozdonyon – Magyar Államvasutak
1997
Mozdonyezérlő rendszer A23 típusú dízel-hidraulikus mozdonyokon – Dunaferr, Dunaújváros
Motorvezérlő rendszer M41 típusú dízel-hidraulikus mozdonyokon - Magyar Államvasutak
1998
Komplex energia felügyelet - General Electric, Nagykanizsa
Biztonsági dízelgenerátorok szabályozó rendszer - Paksi Atomerőmű 1. blokk
1999
Első LoControl 702-DE/M44 komplex mozdonyvezérlő rendszer - Magyar Államvasutak
Biztonsági dízelgenerátorok szabályozó rendszer - Paksi Atomerőmű 2. blokk
2000
Biztonsági dízelgenerátorok szabályozó rendszer - Bohunice Atomerőmű, Szlovákia
Biztonsági dízelgenerátor digitális vezérlő és felügyeleti rendszer - Paksi Atomerőmű 1. és 2. blokk
Megalakul a Mega Techno Kft. leányvállalata a Woodward-MEGA Kft.
2001
Villamosenergia-rendszer felügyelet + gázmotoros blokkfűtőerőmű - KÉSZ Kft, Kecskemét
M43 dízel-hidraulikus mozdony komplex mozdonyvezérlő rendszer - Magyar Államvasutak
2002
M62-302 dízel-villamos mozdony prototípus komplex mozdonyvezérlő rendszer - Magyar Államvasutak
M41-2301 dízel-hidraulikus mozdony prototípus komplex mozdonyvezérlő rendszer - Magyar Államvasutak
2003
Minőségirányítási rendszer bevezetése ISO 9001 szabványnak megfelelően
Háromgépes gázmotoros erőmű telep - Nyíregyháza Örökösföldi Lakótelep
2004
M41 sorozatú mozdony stabilizált frekvenciájú fűtéssel (SFS) - Magyar Államvasutak
M62-es mozdony vezérlő rendszer sorozatgyártása megindul - Magyar Államvasutak
2005
2M62 ikermozdony komplex mozdonyvezérlő rendszer - Litván Vasutak
Négygépes gázmotoros erőműtelep - MOL Ferencszállás
2006
2M62 emelt teljesítményű ikermozdony - Litván Vasutak
GPS/GPRS alapú mozdony távfelügyeleti rendszer kifejlesztése
2007
2M62U ikermozdony komplex mozdonyvezérlő rendszer - Lett Vasutak
Dízelgenerátor telep vezérlő rendszer - Magyar Telekom, Budapest, Fehérvári út
2008
Villamosenergia felügyeleti rendszer - Magyar Telekom, Budapest, Fehérvári út
Paksi Atomerőmű forgógépes szünetmentes rendszerek egységesítése
2009
Biztonsági dízelgenerátor digitális vezérlő és felügyeleti rendszer - Paksi Atomerőmű 3. blokk
Mk45 típusú dízel-hidraulikus tolatómozdony - Románia
2010
Villamos segédüzemi rendszer horvát HŽ-2041 mozdonyokon - Horvát Vasutak
Biztonsági dízelgenerátorok digitális vezérlő és felügyeleti rendszer - Paksi Atomerőmű 4. blokk
2011
Komplex energiafelügyeleti rendszer felújítás - Magyar Telekom, Krisztina Központ
2M62 ikermozdonyok automatikus tűzoltó rendszer felügyelet – Litván Vasutak
2012
Komplex energiafelügyeleti rendszer csere - ORFK/BRFK Teve utcai székház
Gőzturbina redundáns elektronikus túlfordulat védelem - Oroszlányi Erőmű
2013
Mozdonyfelújító üzem tervezése - UGMK/SHAAZ, Oroszország
Biztonsági dízelgenerátorok elektronikus karbantartási rendszer - Paksi Atomerőmű 1-4. blokk
2014
TEM2 sorozatú dízel-villamos mozdony prototípus - UGMK/SHAAZ, Oroszország
TGM4 sorozatú dízel-hidraulikus mozdony prototípus - UGMK/SHAAZ, Oroszország
2015
TEM2 és TGM4 sorozatú mozdonyok sorozatgyártása - UGMK/SHAAZ, Oroszország
TEP70 típusú dízel-villamos mozdony prototípus - Litván Vasutak